OS Real Estate Broker - шаблон joomla Окна

HUREN

Het totaal verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt totaal circa 8.386 m² kantoorruimte. Het totale reeds beschikbare metrage bedraagt ca. 111 m² (incl. opslag algemene ruimte) en is als volgt verdeeld:
- 2e verdieping: ca. 111 m²

Huurprijzen
Kantoorruimte: € 145,-- p/m² per jaar te vermeerderen met BTW
Archiefruimte: € 75,-- p/m² per jaar te vermeerderen met BTW
Parkeerplaatsen: € 1.000,--per plaats per jaar te vermeerderen met BTW

Opleveringsniveau
Het object is recent volledig gerenoveerd waarbij de beschikbare verdiepingen bouwklaar zijn gemaakt. Dit betekend dat alle toiletten en algemene ruimtes op de verdiepingen reeds zijn gerenoveerd en dat de kantoorvleugels casco zijn opgeleverd. Hierdoor kunnen wij  in overleg met een huurder een maatwerk kantoorruimte opleveren. Tevens hebben wij de gehele begane grond opnieuw ingericht met algemene vergaderkamers en een bedrijfsrestaurant. Daarnaast is de gehele klimaatinstallatie vervangen en hebben wij een energielabel A gerealiseerd. Door deze grondige renovatie voldoet het gebouw weer aan alle eisen van de hedendaagse kantoorgebruiker.

De ruimtes zullen worden opgeleverd in de huidige staat, voorzien van o.a.:
- Systeemplafond met geïntrigeerde energiezuinige verlichting;
- Kabelgoten ten behoeve van elektra, tele- en data communicatie;
- Reeds aanwezige databekabeling, CAT 5;
- Scheidingswanden die indien gewenst aangepast worden naar eigen indelingskeuze;
- Vloerbedekking naar keuze huurder.
- Klimaatbeheersing door middel van 3-voudige mechanische ventilatie welke voorzien wordt van topkoeling;
- Heldere isolerende HR beglazing voorzien van draai en kiepramen;
- Pantry.

Tevens is het gebouw voorzien van:
- Twee algemene vergaderruimtes;
- Representatieve entreehal;
- 4 liften met ruim luxe afgewerkt voorportaal;
- Op iedere verdieping zijn sanitaire voorzieningen. Tevens is er één minder validentoilet aanwezig;
- Er is een douche aanwezig op de begane grond;
- Keuken/bedrijfsrestaurant op de begane grond;
- Zonwering aan de zonzijde van het gebouw;
- Iedere verdieping heeft eigen meters;
- Diverse mogelijkheden m.b.t. glasvezel.

Leveringen en diensten
Laan van NOI 131 kan door één of meerdere huurders gebruikt worden. Hierdoor is het vaak efficiënter en voordeliger om bepaalde huurderslasten gezamenlijk in te kopen en centraal te organiseren. Van Wilsum Vastgoedbeheer heeft bijvoorbeeld een inkoopcontract voor haar gehele portefeuille als het gaat om het verbruik van elektriciteit. Hierdoor zijn de elektriciteitskosten aanmerkelijk lager dan bij individuele afname.

De volgende leveringen en diensten worden door of vanwege de verhuurder verzorgd:
- Gasverbruik inclusief vastrecht;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- Onderhoud en periodieke controle technische installaties;
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimtes, liften, parkeerkelder, beglazing gemeenschappelijke ruimtes, terrassen en terrein;
- Schoonmaak beglazing (buitenzijde / algemene ruimtes binnen);
- Periodiek reinigen daken en hemelwaterafvoeren;
- Onderhoud terrein en tuinen, waaronder vervanging van planten;
- Vuil-/papierafvoer, containerhuur e.d.;
- Vervanging van lampen in de gemeenschappelijk ruimtes;
- Telecommunicatiekosten van lift-, brandmeld- en storingsmeldinstallatie;
- Assurantiepremie buitenbeglazing;
- Voor huurders rekening komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
- Huismeester;
- Administratiekosten ad 5% van het hierboven genoemde.

Het voorschotbedrag voor de service- en energiekosten waarvoor verhuurder zorg draagt, bedraagt € 35,- per m² per jaar, te vermeerderen met de wettelijk verschuldigde omzetbelasting. De afrekening van de servicekosten vindt plaats middels jaarlijkse nacalculatie op basis van tussenmeters of naar rato van gebruik.

Wij hebben altijd het streven om de eindafrekening voor de servicekosten uiterlijk binnen een half jaar na het verstrijken van het betreffende boekjaar aan de huurders te verstrekken. Het pakket aan leveringen en diensten alsmede het voorschotbedrag kunnen in overleg met huurders door verhuurder gewijzigd worden indien de kosten veranderen.